2024 INVITATION OG PROGRAM
13.-14. april 2024
Vi glæder os til at se jer til Kids & Teenvolleytræf for 16.gang.
I år har vi lavet lidt ændringer i programmet, som vi dermed har tilpasset lidt forskelligt for henholdsvis kidsvolley- og teenvolleyspillerne.
TEENVOLLEY 2:
Lørdagens stævne er SVBK's stævne - tilmelding til SVBK-stævnet her.
For alle de teenspillere, som gerne vil hygge sammen, tilbyder vi at deltage i denne pakke oveni:
- efter kampene en festmenu i kantinen og efterfølgende fælles hygge
- overnatning sammen med de andre hold på skolen + morgenmad
- søndagskampe om at vinde årets Kids & Teenvolleytræf.
KIDSVOLLEY:
Vi inviterer kun til kidsvolley level 3 og 4 fordi de også skal have chancen for en billig overnatningstur. I deres pakke er spisning lørdag aften, kampe efter aftensmaden, natmad+overnatning og kampe søndag morgen.
Program:
Lørdag den 13.april 2024:
Kl. 12.00: SVBKs teenvolleystævne starter (al information om dette er på disse sider)
Kl. 15.20: Kidsvolleykampe starter
Kl. 15.00 Indkvartering på skolen (indtil da, kan bagage anbringes i træningssalen midt i idrætscenteret)
Kl. 18.30-20.00: Festmiddag i kantinen
Kl. 20-22 Hygge og musik i kantinen
Kl. 22.30 Helt ro på skolen.
Søndag den 14.april 2024:
Kl. 07.30-08.30: Morgenmad
Kl. 09.00-13.00: Kampe
Kl. 10.00 Skal være ude af klasseværelser.
Kl. 13.00: Afslutning og på gensyn i 2025, i hal 2 (slut kl. 13.15)
Rækker:
For teenvolley følges reglerne på teenvolley.dk
For kidsvolley er det højst 5.klasse, ellers skal man tilmelde sig i teenrækkerne.
Kidsvolley level 3 – mix (født tidligst 2012)
Kidsvolley level 4 – mix (født tidligst 2012)
Vi forbeholder os ret til at slå rækker sammen.
Generelt: Hvor der ikke er mix-række, må piger spille med i drengerækkerne.
Præmier:
Der er medaljer til vinderholdene.
T-shirts:
Der er en stævne T-shirt inkluderet til hver deltager.
PRISER:
Deltagelse i Kids & Teenvolleytræf = 200 kr per deltager.
(aftensmad + hygge lørdag + morgenmad + T-shirt + stævnedeltagelse)
Kids og Teenvolleytræf = kr. 100 per hold.
Tilmelding og spørgsmål:
Spørgsmål og tilmelding til post@ishojvolley.dk, tlf. 20 15 26 35.
Download og gem tilmeldingsblanketten på din PC – det er et excel-regneark som skal udfyldes og emailes senest den 20.marts 2024
Her finder du en opdateret liste over tilmeldte hold.
Husk at udfylde størrelser på T-shirts.
PRAKTISKE INFORMATIONER:
Indkvartering:
* Lokalerne bliver ikke låst, så tag værdifulde genstande med dig.
* Tjek for en sikkerheds skyld at der også i dit soverum er sat tape på lysfølerne, så lyset ikke tænder om natten når I bevæger jer!
* Der er ikke brusebad på skolen. Der kan tages brusebad i hallen indtil lørdag kl. 21.30 og fra søndag morgen kl. 7.
* Hvis skolens brandalarm aktiveres, skal alle ud af bygningerne og samles i skolegården. PS: Vi har været ude for at brandalarmen blev aktiveret ved at deospray er blevet sprøjtet op mod følerne – så pas på.
Ved afrejse: Lokalet forlades senest søndag kl. 10. Lokalet afleveres i samme stand som ved overtagelsen, inkl. fejning og borde på plads.
Bagage skal sættes ind i bevægelseshallen ved stævneledelsen hvor der er opsyn.
Bespisning:
Alle måltider foregår i Vejlebroskolens kantine.
Til hver klub udleveres spisebilletter til alle måltider.
Ordensregler:
Bolde må ikke tages ud af hallen, dvs. hverken til foyer, toiletter, bevægelseshal eller andre steder.
---------------------------------------
Kids & Teenvolleytræf de kommende år:
2025 - 26-27.april
2026 - 18-19.april
2027 - 17-18.april
2028 - 22-23.april
2029 - 21-22.april