Kids & Teentræf arbejdsplan

Kids & Teentræf arbejdsplan

Kids- & teentræf 22-23. april 2023


Henvendelse vedr. arbejdsplan: post@ishojvolley.dk eller til Erling Böttcher, tlf. 2015 2635

Før stævnet: Turneringsplan, 3 timer Ansvarlig: Erling


Fredag, den 22.april 2023 T-shirts, optælling af dem alle, fordeling klubvis i plasticposer, placeres hos halvagterne Ansvarlige: Betina


Lørdag, den 22. april 2023

Indkøb BILKA Afhentning af service i klubhus mm. + indflytning i skolekøkken kl. 09.30-11.30

Ansvarlig: Erling + Joel


Klargøring af skole + indkvartering 

Kl. 09.00 – 12.00 

1 ansvarlig: Niklas


Klargøring af hal 1, 2, 3 (15 baner) + stævnekontor

Kl. 10.00 – 11.00 

 Ansvarlig: Niklas + Camilla


Turneringsledelse

Kl. 11.30 – 18

Ansvarlig: Camilla

Hjælper: Joel

Kl. 11.45

Ledermøde i bevægelseshallen: Erling


Aftensmad tilberedning og servering Kl. 15.00 – 18.30 Ansvarlig: Bettina 

Hjælpere: Wictoria Matuszek mor, Williams mor og far, Lea og Mies mor


Aftensmad servering, opvask, oprydning, natmad og ledermøde servering 

 Kl. 18.30 – 22.00 Ansvarlig: Betina 

Hjælpere: Samuels mor Saule,


Kl. 20-22: Aftenhygge, musik og underholdning

Ansvarlig: Sohaib


Søndag, den 23. april 2023

Afhentning af morgenbrød hos bager Kl. 06.00 – 06.30 Ansvarlig: Erling


Morgenmad tilberedning og servering, oprydning, opvask Kl. 06.30 – 10 

Ansvarlig: Erling indtil kl. 8.30 - derefter Betina

Hjælper: Michael Baros


Turneringsledelse

Kl. 8.30 – 13

Ansvarlig: Camilla

Hjælper: Joel


Tjek ud, kontrol af lokaler Kl. 08.00 – 11.00 

Ansvarlige: Niklas


Præmieoverrækkelse kl. 13: Erling


Oprydning i hallerne Kl. 13.00 – 14.30 

Ansvarlig: ALLE