Klubhuset

Velkommen

Velkommen til vores dejlige klubhus! / Welcome to our cosy little club house !


Her kan du læse om reglerne for klubhuset, hvordan du kommer ind i klubhuset, og endelig også hvordan der skal gøres rent.

BOOKING PÅ HOLDSPORT-APPEN.

Adgang til nøgleboksen sker via en bluetooth-nøgle tildelt til din telefon. Du skal have oprettet en profil på appen "Masterlock Home Vault".

Spørgsmål, forslag og kommentarer rettes til den klubhusansvarlige, Sohaib Ali


Here you can read the rules for the use of the club hous, and below also how it has to be cleaned.

BOOKING IS DONE ON THE HOLDSPORT APP.

Access to the keybox is via a bluetooth key we delegate to your phone. You need to have a profile on the app "Masterlock Vault Home".


For questions, suggestions and comments, please contact our club house responsible, Sohaib Ali


Jægerbuen 2A, 2635 Ishøj

Regler for klubhuset

1. Klubhuset Jægerbuen 2 A er stillet til rådighed af Ishøj Kommune og derfor gælder kommunens regler for klubhuse også for dette klubhus.


2. Klubhuset må kun anvendes af medlemmer af Trampolinklubben Viben og Ishøj Volley & Beachvolleyklub i overensstemmelse med klubbernes formål og vedtægter.


3. Ved møder og holdarrangementer, hvor det forventes at ingen andre medlemmer er til stede, skal der bookes på forhånd via linket ishojvolley.dk/booking, hvor man også kan se kalender over bookinger af klubhuset.


4. Klubhuset må ikke udlånes/udlejes til private/erhvervsmæssige formål eller arrangementer.


5. Ved alle arrangementer i klubhuset skal der være en leder som er ansvarlig for at:
a – Alarmen slås fra ved ankomst, og slås til når klubhuset forlades. Fejlalarmer skal straks afmeldes på Ishøj Varmeværk (se opslag ved døren).
b – Klubhuset forlades opryddet og rengjort.
c – Alt lys er slukket, såvel ude som inde, når klubhuset forlades.
d – Alle vinduer og døre er forsvarligt låst, og alarmen sat til, når klubhuset forlades
e – Alle uregelmæssigheder straks meddeles til volleyklubbens sekretær på post@ishojvolley.dk, tlf. 60 14 00 56.


6. Ved arrangementer med overnatning skal brandmyndighedernes skriftlige godkendelse foreligge. Kontakt volleyklubbens sekretær som skal søge om overnatning senest 14 dage før arrangementet.


7. Rygning må ikke finde sted i klubhuset.


8. Støjende adfærd er ikke tilladt uden for klubhuset i tidsrummet 22 til 08 – ligeledes skal vinduer og døre holdes lukket i dette tidsrum hvis der er støj indenfor.


9. Komfur og køkken efterlades ryddet og rengjort. Vaskemaskine og tørretumbler efterlades tømt og rengjort. Toiletter efterlades rengjort og med 2 ruller toiletpapir.


10. Opvaskemaskinen sættes i gang, når man forlader klubhuset, også selv om den kun er halvt fyldt. Til gengæld forventer vi at ankommende gæster slukker og tømmer opvaskeren.


11. Da vi selv står for al rengøringen skal udendørs fodtøj tages af i mellemgangen og kun anvendes på måtterne i entréen. Kæledyr må ikke tages med indenfor i huset.


12. Forbrug af toiletpapir, sæbe, papirhåndklæder, rengøringsmidler styres af Ishøj Idrætscenter, hvor vi selv skal hente nyt. Opvasketabs og afspændingsmiddel skal vi dog købe selv.


13. Køkkenaffald skal anbringes i containeren uden for hoveddøren. Glas og flasker skal fjernes straks efter arrangementet, og bringes til pant-automat eller genbrugscontainer.
Storskrald – herunder pap – kan anbringes uden for ved den grønne container om søndagen forud for den 4.mandag i måneden.


Senest opdateret 09.03.2014

Rengøringsplan

Ugentlig 2 timer – procedure:

1) Toiletrens:
– hæld toiletrens i wc-kummen, lad det virke mindst 30 minutter.


2) Støvsugning:
– støvsug gulve overalt, dvs. entré, toiletter, garderoberum, køkken + stue, incl. under og bagved sofaer


3) Vask af vandrette og lodrette flader:
– brug 1 dl. ‘multi-rengøring’ til en spand vand
– vask borde i køkken + stue
– vask låger på køleskab og køkkenskabe
– vask toiletbræt og toilet
– vask vaske og blandingsbatterier i entré og køkken


4) Spejle
– puds spejle i entré med glasrens.


5) Komfur:
– fjern evt. fastbrændt snavs med komfurskraber, herefter påføres glaskeramikrens, det tørrer, og der efterpoleres med serviet/tør klud.


6) Gulvvask:
– brug 1 dl. ‘multi-rengøring’ i gulvspand + moppe
– gulvet i stue-køkken + toiletter moppes med sæbevand


7) Fjern og skift:
– tøm affald i køkken og entré
– fjern for gamle madvarer fra køleskabet
– hæng rene håndklæder, viskestykker og karklude op (fra det lille vaskerum)
– læg snavset vasketøj i klubbens hvide vasketøjskurv i garderoberummet
– kom toiletpapir + ekstra rulle i hvert toiletrum
– kom sæbe i sæbeautomaterne (nøgle hænger i snor i garderobe)
– kom papirservietter i papirservietholderne (nøgle hænger i snor i garderobe)


8) Tjek forsyningerne:
– er der opvasketabs, opvaskesalt, afspændingsmiddel til opvasker?
– er der glaskeramikrens til komfur?
– er der glasrens til spejle?
Alt dette skal vi købe selv – køb det – og giv bon’en til kassereren.

I det lille vaskerum:
– har vi lager af toiletpapir?
– har vi lager af papirservietter?
– har vi toiletrens/afkalker?
– har vi multirengøring til gulve og overflader?
– har vi støvsugerposer?
– har vi affaldsposer?
Alt dette skal vi bede om i Ishøj Idrætscenter og selv transportere til klubhuset.

Tak for i dag!

——————————————————
Lejlighedsvis grundigere rengøring:

– Vask og tør klubbens vasketøj fra vasketøjskurven i garderoberummet, lægges sammen og på plads i det lille vaskerum
– Aftørring lamper og møbler og TV
– Aftørring over skabe og inden i skabe og skuffer
– Rengøring indeni køleskab
– Rengøring af ovn og ovenplader
– Rengøring bag vaskemaskiner og tørretumblere.
– Afkalkning af kaffemaskiner
– Afkalkning af opvasker
– Grill og andet udendørs udstyr.